Prezentace nemovitosti – jak na to?

prezentace nemovitosti

Jak poptávající zaujmout a nalákat je právě na tu Vaši nemovitost? Prezentace nemovitosti je důležitou součástí celého procesu prodeje. Jak tedy správně prezentovat, aby právě Vaše nemovitost zaujala co nejvyšší počet lidí, kteří procházejí inzertní servery s realitami?

Profesionálně vytvořený inzerát sestávající se z profesionálních fotografií, video-prohlídky a stručného popisu je zaručeným klíčem k úspěchu. Ten, kdo právě prochází inzerované nemovitosti, nemusí být nutně potencionální kupující, ale je vyšší pravděpodobnost, že jej právě profesionálně zpracovaný inzerát zaujme a doporučí jej například přátelům, kteří nemovitost podobného typu právě poptávají.

Profesionální fotografie

Fotografie prodávají, fotografie jsou prvním vizuálním kontaktem prohlížejícího s nemovitosti, na kterém rozhodně záleží. Lidé při prohlížení nemovitostí dávají často na první dojem, proto je dobré tento dojem udělat co nejlepší.

Profesionální nafocení může trvat i několik hodin (záleží na velikosti nemovitosti), ale výsledek se rozhodně vyplatí, protože nemovitost na těchto pořízených fotografiích vypadá mnohem atraktivněji. Nemovitosti jsou běžně nafoceny pouze mobilním telefonem/méně kvalitní fotoaparátem a výsledkem jsou tmavé a nekvalitní fotografie, které určitě potencionálního zájemce nepřesvědčí o tom, aby se na danou nemovitost podíval osobně. Posuďte sami na fotografiích níže.

prezentace nemovitosti

prezentace nemovitosti

prezentace nemovitosti

Pomocí fotoaparátu se širokoúhlým objektivem lze vyfotografovat celou místnost, ne pouze její části a díky správné expozici dosáhneme prosvětlení místností a věrných barev.

Video-prohlídka

Kvalitně zpracovaná video-prohlídka nemovitosti rozhodně může zvýšit návštěvnost inzerátu. Potencionální zájemci si mohou nemovitost prohlédnout v několika minutách a získat tak lepší představu o návaznosti jednotlivých místností a okolním prostředí. Plynulé záběry doplněné příjemnou hudbou osloví ještě více prohlížejících. Na sociálních sítích mají videa vysoký potenciál a dosahují lepších výsledků než ostatní formy propagace.

Půdorys

Půdorys je také nedílnou součástí prezentace nemovitosti. Umožňuje prohlížejícím získat úplnou představu o dispozici nemovitosti, která často nemusí být zcela zřejmá z fotografií. Půdorys je vhodné doplnit o rozměry jednotlivých místnosti. Ručně nakreslený půdorys bývá často špatně čitelný a pro zájemce není lehké se v něm orientovat. Vhodnější variantou jsou profesionální programy, pomocí nichž lze půdorys nakreslit například i ve 3D.

půdorys bytu

Popis nemovitosti

V případě prodeje nemovitosti by měl být popis stručný. Zájemce hledá konkrétní informace o jejím stavu, výměře, nákladech na bydlení a poloze. Zajímá se o občanskou vybavenost v dané lokalitě a dopravní dostupnost do centra města či jiných bodů zájmu. Je také vhodné zmínit pár klíčových vlastností dané nemovitosti, které ji odlišují od ostatních.

YourHouse poskytuje profesionální prezentaci ke každé nemovitosti

Pokud chcete Vaší nemovitost prezentovat v očích zájemců výjimečně a profesionálně, pak se na nás neváhejte obrátit. Nemovitost nafotíme, natočíme a změříme, z čehož následně vytvoříme unikátní prezentaci, která přiláká mnoho zájemců.

 

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *